Nu neglija promovarea produselor online pentru a-ți crește vânzările!
Dacă și tu ai un magazin online sau o afacere cu produse handmade și vrei să descoperi ce implică promovarea de produse online, acest articol este exact ceea ce cauți. Atunci când ai o afacere concentrată în jurul anumitor produse, există o serie de metode ce te pot ajuta să ai vânzări crescute și să ajungi mai ușor la clienții tăi. Astfel, nu putem neglija tehnicile de promovare online, însoțite și de alte instrumente de captare a atenției, precum o secțiune de blog bine structurată, cu un conținut optimizat.
Promovarea produselor online este un amestec bine proporționat între elemente vizuale, descrieri cât mai atractive și review-uri de la clienți. Toate aceste elemente vor da autenticitate afacerii tale și vor capta atenția publicului.
Descoperă ce implică promovarea de produse online!
Tendința consumatorilor de a cumpăra online a crescut semnificativ în ultimii ani. De aceea, dacă și tu ai un business ce are ca și obiectiv principal vânzarea de produse, trebuie să știi care sunt cele mai eficiente metode de promovare a produselor online. Există mai multe moduri de abordare despre care vom vorbi în continuare.
Blog pentru promovarea produselor online
Secțiunea de blog are un dublu rol: pentru promovarea produselor tale online și pentru a îți îmbunătăți poziția și vizibilitatea pe Google. Prin articolele postate periodic pe blog, poți răspunde unor întrebări referitoare la produsele tale. Mai mult, poți aduce argumente despre cum produsele tale pot rezolva anumite probleme cu care se confruntă clienții. Printr-un conținut optimizat și structurat, blogul îți oferă șansa de a te apropia de audiența ta și de a-i atrage spre produsele tale.
Vizualul și textul funcționează doar împreună
Atunci când vinzi produse online prin intermediul unui magazin online, trebuie să ții cont de două elemente: cele vizuale și cele scrise. Imaginile și textul trebuie folosite împreună pentru rezultate excepționale. Vizitatorii site-ului tău se așteaptă să descopere imagini cât mai reale și concludente cu produsele vândute. Dar și așezarea pe pagina site-ului influențează reacția vizitatorilor. Cu cât elementele vizuale, textul și structura paginii sunt mai prietenoase cu utilizatorul, cu atât mai mult vei fi mai aproape de a-l convinge să cumpere.
Nu uita de promovarea produselor online pe social media și reclamele plătite!
Creează postări pe rețelele de socializare care să atragă clienții și să îi conducă spre site pentru achiziție. Social media este un tool foarte eficient ce poate genera trafic către magazinul online. Poți opta pentru postări periodice pentru a menține interacțiunea cu publicul sau poți opta pentru reclamele plătite și targetate. Astfel, acestea ajung exact la clienții cărora te adresezi și îl “întrerup” de la activitatea sa.
Promovarea produselor online prin diverse metode
–atragere către produs – această metodă poate lua forma unui articol de blog sau un ghid. Prin aceste mijloace, oamenii vor descoperi singuri un motiv să vină pe site-ul tău și să aleagă produsele tale.
–“împingerea” către produs – aici vorbim despre întreruperea clientului de la ceea ce făcea anterior, printr-o reclamă, și directionarea lui către pagina ta.
–folosirea produsului propriu-zis pentru promovare – poți crea giveaway-uri cu produse pentru a încuraja oamenii să le descopere. Sau poți apela la influenceri pentru a te ajuta cu promovarea produselor online. Aceștia le vor primi și testa și vor transmite mesajul mai departe. Astfel, poți ajunge la potențiali clienți prin produsele tale și opiniile persoanelor care le-au testat.
Indiferent de metoda de promovare de produse online pe care o alegi, nu uita că întotdeauna trebuie să te concentrezi pe clienții tăi. Descoperă ce preferă, înțelege nevoile lor și promovează-ți produsele printr-o strategie bine elaborată. Și nu uita, produsele tale trebuie să rezolve o problemă, o nevoie a clienților. Pentru ajutor în promovarea online sau crearea magazinului online perfect pentru afacerea ta, te așteptăm la GlobalDev!