Top 3 cele mai folosite retele de socializare pentru dezvoltarea afacerilor
In zilele noastre, retelele de socializare au devenit un mijloc din ce in ce mai mai utilizat pentru a promova. Si implicit, pentru a dezvolta afacerile. Din ce in ce mai multe companii opteaza pentru a investi in promovarile online de pe marile platforme de socializare. Rezultatele obtinute sunt foarte satisfacatoare in ceea ce priveste cresterea acestor companii.
Pentru a starni interesul publicului tinta caruia i te adresezi trebuie sa tii cont in primul rand de modul de prezentare a produselor, sau a serviciilor pe care doresti sa le vinzi. De exemplu, daca produsul, sau serviciul pe care vrei sa il oferi este cu totul nou pe piata, trebuie sa aduci cat mai multe detalii si beneficii ale acestuia. Trebuie sa il in valoare astfel incat sa starneasca curiozitatea potentialilor clienti. Iar daca acest produs, sau serviciu este la indemana clientului, trebuie sa gasesti metoda potrivita pentru a face clientii sa aleaga serviciile tale.
Pentru a intelege mai bine modul de functionare al promovarii online pe retelele de socializare, iti voi prezenta cele mai utilizate retele de socializare si modul in care acestea lucreaza pentru a atrage rezultate benefice pentru afacerea ta.
Avand cel mai mare numar de utilizatori, Facebook-ul este totodata si cea mai folosita retea de socializare. Este utilizata de toate categoriile de varsta. Scopul Facebook-ului este de a aduce oamenii cat mai aproape. De a raspandi informatii rapid. De a pune la dispozitia utilizatorilor sai produse si servicii cat mai facil posibil.
Este aproape imposibil sa nu gasesti clientii pe Facebook, avand in vedere numarul mare de utilizatori ai acestuia. Totul consta mai mult in tehnicile de transmitere a informatiilor si in modul de punere in valoare a serviciilor si produselor oferite. In general, Facebook-ul este ideal atat pentru vanzarea produselor noi pe piata despre care oamenii nu stiu, cat si pentru vanzarea produselor uzuale, cum ar fi hainele, bijuteriile, parfumurile, etc. De asemenea, diverse afaceri din toate domeniile s-au dezvoltat si se dezvolta in continuare cu ajutorul acestei platforme globale.
Cum a contribuit aceasta platforma la dezvoltarea afacerilor? Simplu! Prin punerea la dispozitie a promovarii platite, prin crearea de grupuri de clienti, prin posibilitatea de a oferi review-uri paginilor, dar si prin multitudinea de functii care stau la dispozitia paginilor afacerilor, spre exemplu, programarea postarilor.
Retelele de socializare-INSTAGRAM
Avand peste un milliard de utilizatori, Instagram-ul este o retea de socializare unde accentul este pus pe imagini si videoclip-uri. Principalele tool-uri ale Instagramului, cum ar fi editarea imaginilor, adaugarea de hashtag-uri si de story-uri , stau la dispozitia oricui pentru a descoperi tematica potrivita afacerii sale cu scopul de a crea un continut cat mai atractiv pentru potentialii `followeri` .
Promovarea pe Instagram a devenit din ce in ce mai populara odata cu aparitia creatorilor de continut. Sau asa-numitilor `influenceri`. Acestia au propulsat majoritatea afacecerilor din diverse domenii precum cel de beauty sau de entertainment la un alt nivel datorita expunerii creative a produselor si a serviciilor.
YOUTUBE
Aceasta retea de socializare a avansat enorm in ultima perioada. De la o platforma folosita in general pentru muzica la un motor de informare si cautare a orice. Precum Instagramul, Youtube-ul este destul de utilizat de influenceri care stiu sa puna in valoare intr-un mod mai amplu produsele si serviciile unei companii. Acestia au creat canalele de Youtube unde au strans milioane de abonati. Ei urmaresc activitatea acestora, de exemplu, prezentarea produselor si modul lor de utilizare. Pentru o mai buna dezvoltare a afacerilor pe Youtube trebuie sa tineti cont de content-ul care trebuie sa fie original. Deasemenea relevant, interesant si montat intr-un mod profesionist.