Facebook, sau Instagram?!

La mijlocul anului 2018, granzii mediului social digital, au raportat pierderi semnificative in ceea ce privste numarul de utilizatori, prin urmare, Facebook, Twitter si Snapchat pierd destul de multi pretendenti, in timp ce Instagram si WhatsApp continua sa creasca. Cu toate acestea, platforma Facebook doboara recorduri dupa recorduri privind eficienta reclamelor, generand peste 6.82 de miliarde de dolari, cifre care au crescut semnificativ cu un procent de 59% din anul 2015. Reclamele de pe Facebook sunt de 8 ori mari eficiente decat reclamele obisnuite de pe web. Insa, atunci cand vine vorba de Engagement, se pare ca Instagram are un potential si mai mare. Media numarului de like-uri ale postarilor este semnificativ mai mare pe Instagram decat pe Facebook.

Cu toate acestea, in ceea ce priveste prezenta, vizibilitatea si reach-ul, Facebook devine din nou autoritar, iar aceasta platforma a devenit acceptata pentru majoritatea categoriilor de varsta. Intreaga generatie pana in 20 de ani aleg sa foloseasca Instagram. Cu toate ca Instagram isi concentreaza toata resursele spre fluidizarea distribuirii informatiilor, Facebook este locul potrivit atunci cand vorbimd espre butonul de share. Stim ca Instagram inca intampina probleme privind link-urile, extensiile, sau legaturile. Utilizatorii nu pot distribui link-uri catre website-uri, sau blog-uri, tocmai de aceea Facebook are un mare avans in fata acestei platforme. Facebook ofera fiecarui utilizator libertate pentru un share nelimitat catre orice incepe cu www.

Concluzie!

In concluzie, companiile mari si mici, sau chiar utilizatorii obisnuiti, freelancerii, influencerii trebuie sa se muleze dupa mai multe retele de social media in functie de nevoile fiecaruia. Datorita faptului ca functionalitatile sunt impartite, trebuie sa stim cum sa folosim toate modurile de a interactiona cu audiente, fie ele mari, sau mici, tinere, sau nu. Echipa GlobalDev dispune de experienta necesara pentru a te ajuta si a te indruma catre cele mai bune optiuni in functie de business-ul pe care il conduci.