Elementele vizuale in marketing online: Ce rol au?

elementele vizuale in marketing online

Ca orice alt lucru, si marketingul online a evoluat de-a lungul timpului. Astfel, au aparut diverse elemente de care trebuie sa tii cont si care au crescut in popularitate in randul vizitatorilor si utilizatorilor mediului online. Printre acestea se afla si elementele vizuale in marketing online. Statisticile si sondajele recente demonstreaza ca ai nevoie de elemente vizuale pentru a iesi in evidenta si a atrage atentia publicului tinta. Culorile, asezarea in pagina si informatia oferita prin continutul vizual au un impact pozitiv sau negativ vizitatorii paginii afacerii tale.

Elementele vizuale in marketing online si rolul in cresterea afacerii tale

  • Ofera instructiuni vizuale in locul celor scrise! Oamenii reactioneaza mult mai bine la textele ilustrate comparativ cu textul clasic. Atunci cand publicul tau vede cum ar trebui sa faca un anumit lucru, ii este mai usor sa urmareasca acei pasi. Va petrece mai mult timp pe pagina, urmarind instructiunile vizuale. Fiecare campanie de marketing trebuie sa contina imagini ce au un impact pozitiv asupra publicului tau.
  • Daca vrei sa ai un engagement mai mare pe retelele de socializare precum Facebook sau Instagram, tot elementele vizuale sunt raspunsul. In general, social media trebuie sa atraga prin continutul sau. Astfel, urmaritorii vor interactiona mai bine cu postarile si cu pagina afacerii tale. Prin utilizarea imaginilor sau video-urilor de calitate si cat mai personalizate, vei capta atentia si vei creste interactiunea.
  • Videoclipurile au cunoscut o crestere considerabila in preferintele utilizatorilor. Nu doar pe paginile website-urilor si pe retelele de socializare, cat si pe sectiunea de „Story”, continutul video are o rata de retinere a vizitatorilor mai mare decat clasicele imagini. Un video are un potential enorm: poate spune o poveste, poate promova sau chiar poate incuraja urmaritorii. Indiferent de cum le folosesti, videoclipurile trebuie incluse in strategia ta de marketing de continut.

Ce elemente vizuale include strategia ta de marketing online?

  • Ce este un infografic si de ce ai nevoie de el? Infograficele sunt elemente vizuale interactive ce combina intr-un mod eficient informatia scrisa cu imagini si elemente grafice. Utilizatorii online cauta experiente interactive in relatia cu brandurile preferate. De aceea, infograficele au un potential foarte mare.
  • Esti familiar cu toate acele meme amuzante ce acapareaza retele de socializare? Dar stiai ca le poti personaliza si folosi pentru brandul tau? Acestea au un potential foarte mare de a capta atentia. Profita de acest trend pentru a creste interactiune cu publicul tau si demonstreaza-le urmaritorilor tai ca esti la curent cu ceea ce se intampla in mediul online.

Tu pui accent pe continutul vizual?

Toate elementele vizuale in marketing online nu fac altceva decat sa vina in sustinearea afacerii tale si cresterea vizibilitatii in online. Cu cat dezvolti o strategie de marketing de continut ce pune accent pe elemente vizuale, cu atat vei fi mai aproape de urmaritorii tai. Fii la curent cu noile tendinte de continut si marketing si apeleaza la GlobalDev pentru cele mai bune strategii pentru afacerea ta!