fbpx

Cuvinte cheie - Rolul acestora - GlobalDev este alaturi de tine

Cuvinte cheie – sunt insusirile de caractere ce sunt folosite pentru a cauta informatii in cadrul motoarelor de cautare, care fac referire la un subiect anume.

Cum functioneaza cuvintele cheie

Cand se efectueaza cautari folosind un anumit cuvant cheie, motorul de cautare incepe sa caute in toate paginile indexate din baza de date, toate informatiile ce includ cuvantul cautat. In cadrul cautarilor se pot folosi si anumiti operatori, care sa se asocieze, sau sa includa anumite rezultate.

Tipuri de cuvinte cheie

Toate cuvintele cheie sunt variate ca si tipologie. Acestea nu sunt create intr-un mod specific, ele sunt formate conform cu cerintele fiecarui tip de business.

Rolul cuvintelor cheie pentru procesul SEO

Acestea ajuta la cresterea vizibilitatii, a pozitionarilor si a ratei de conversie, iar in cele din urma, acestea conduc orice business catre un succes garantat. Datorita faptului ca orientarea catre mediul online a devenit un trend la care fiecare business trebuie sa adere, cu atat mai important devine si procesul de SEO, implicit si cuvintele cheie.

Cum sa cauti cuvintele cheie pentru strategia SEO

In primul rand, incepe acest proces, gandindu-te la termenii pe care iti doresti ca pozitionarile business-ului tau, sa creasca in motoarele de cautare. Poate fi vorba de idei care te vor ajuta sa gasesti cuvintele cheie, sau chiar 5-10 termeni pe care ii consideri importanti. Trebuie sa iti raspunzi la intrebarea ‘’ Ce tipuri de cautari ar putea face utilizatorii pentru a imi gasi afacerea?’’. Sa presupunem ca business-ul tau consta intr-o cofetarie, unde produci doar prajituri de casa, in care folosesti doar ingrediente naturale. Intr-o astfel de situatie cuvintele cheie potrivite sunt, prajituri de casa, ingrediente naturale prajituri, prajituri facute in casa si asa mai departe.

Te poti ajuta chiar tu de sugestiile de cautare

Atunci cand nu mai ai nici o idee, ramai fara inspiratie si nu sti ce cuvinte cheie sa incluzi in lista celor pe care iti vei concentra eforturile SEO, pe poti ajuta de Google. Poti face chiar tu o cautare, alegand un cuvant aleatoriu, care defineste cel mai bine afacerea ta. Daca revenim la exemplul anterior, cand vorbeam despre cofetarie, incearca sa scri ” prajituri cu ingrediente naturale”. Google iti va arata exact, care sunt termenii pe care utilizatorii ii cauta cel mai des.

Nu uita, echipa GlobalDev vine in sprijinul fiecarui tip de business. Noi suntem pe Facebook si Instagram.